fredag 10 september 2010


Nu har de hänt mycket den 7/9 fick Rocky sin 8:e tand och idag kröp han för först gången precis som man ska enligt böckerna=) denna vecka lyckades han säga Rocky med R ..då han tidigare sagt Kocky,Docky och Pocky istället=)

jag pluggar körkorts teori så det sprutar ur öronen och det finns knappt tid över att vara med min lilla älskling som för det mesta nu umgås med farmor och pappa på dagarna då jag sitter på checkers och pluggar skallen full!! lääääääääääääääängtar tills detta är över så jag kan få återgå till den vanliga rutinerna och börja umgås hela dagarna med min älsklings kille igen. För snart är det januari och dagis dax sååå jag är rädd om den tid jag har kvar som hemma mamma.

Rocky har fått till nätterna igen nu och sover nästan hela natten själv..så det var nog bara en period av många som gjorde att han var orolig att sova själv. är så duktig och somnar själv i spjälsängen med napp och välling på kvällen=)

Och inte att förglömma så säger jag STORT GRATTIS till men älskade farmor ASTA som fyller år idag!! Du är en av de viktigaste personerna i mitt liv och jag har delvis dig att tacka för att jag är den jag är i dag!!

Inga kommentarer: