lördag 30 oktober 2010

Andra dagen i Östersund

Idag har vi varit på Djungelhuset vilket är ungefär samma koncept som Drakborgen i Sundsvall. Grabbarna fick verkligen springa och krypa järnet till deras stora glädje. Rocky var så lycklig att äntligen få krypa upp i en hoppborg...som han har suktat efter de. Kryp tunneln var nog den stora fovoriten men tyvärr fick jag inge kort på de. Ruchelkanan var som vanligt kul och Rocky åkte själv ner för den lite branta inne ruchelkanan och hade ett stort leende på läpparna.Sedan åt grabbarna korv med potatismos och glas efteråt. Båda deckade i vagnen på väg hem och sov en bra stund. På kvällen tittade de på favorit programmet Charlie och Lola på Svtplay. Roligt att båda grabbarna gillar de skarpt.När jag lyckats lägga Rocky hade jag och Tiger mys lördag då Millan fick tillfälle att gå på en efterlängtat restaurang middag med Tjejerna. Nu sitter jag och passar båda prinsarna och hoppas att de inte ska väcka varandra.

1 kommentar:

Millan sa...

TACK för att jag fick va mamma på stan för en kväll ;-) Kommer va nöjd hela året nu !! (tur att det bara är 2 månader till nästa år ;-)