fredag 1 oktober 2010

pappa fredrik upp i dagen=)


Vi var på baby sång här om dagen och en liten kille i 3 års åldern var där med sina små syskon. Han satt i en soffa och Rocky drog sig upp mot soffan och tittade på pojken . Helt plötsligt får pojken ett infall att putta Rocky med hela hans hand i Rocky´s ansikte. Rocky flyger bakåt och landar på rumpan. De blir mycket stoj då vi föräldrar såg detta och jag tittar förtvivlat på min lilla pojk och förbereder mig att trösta honom.....men från Rocky hörs bara ett hysteriskt skratt=)
han drar upp sig fort och tittar på pojken med stor glädje som att han säger IGEN IGEN IGEN!!!
Resten av tiden vi var där förföljde Rocky den annars inte så busiga pojken då rocky tyckte att han var såååå rolig.
Denna sida kommer inte från mig då jag som liten var rädd för allt som var läskigt ...men pappa fredrik han är precis som sin son...det som inte gör ont men är läskigt är KUL!!! hjälp hur ska detta gå???=)

Inga kommentarer: