lördag 6 november 2010

Härlig helg med vänner och familj!!


I fredags var vi hos Vickis & Andre och firade fina Vickis i efterskott..åå hon bjöd på nybakade kolakakor...behöver jag skriva mer..nää det var UNDERBART gott och mysigt att få umgås i några timmar.
Till våran stora glädje kom Kusin Tiger och moster Millan på besök mellan Fredag och Lördag. De finns inget som är så mysigt som att få ha båda grabbarna hos sig..full fart men mycket mys

i kväll var vi på middag hos morbror Jocke, Carola och lilla kusinen Lily..hon är ju så söt som socker fast hon är en liten kopia av pappa jocke hahahah=)en hel mysig kväll blev de med super god mat. Rocky visade hur bra han är på att digga till musiken...ska se om jag kan lyckas filma de någon dag så ni får se.Man kan avrunda dessa 2 dagar med att säga att jag är en väldigt stolt mamma,moster,faster och vän=)

2 kommentarer:

Jocke sa...

Ja jag vet ju att jag har ett mer surt utseende....

Vickis sa...

Jättefina bilder sötnos! Hela helgen verkar ha varit toppen!