tisdag 30 november 2010

Så var våran 1 advent=)


I Söndags hade vi en ur mysig dag. Tyvärr hade jag inte kameran med mig dock. Först åkte vi och firade goa Jenny Ängeflo som fyllde år . Sedan var vi bjudna på 1 advents middag och fika hos Jennie & Johan och deras 2 underbara döttrar Fanny & Hilda. Rocky storm trivs med tjejerna och de är såååå mysiga med honom. Kanske beror det på att de är tjejer och de enda tjejer som vi känner som är äldre än rocky, men de tar hand om honom ,leker och busar med honom tills han kiknar , pussar på honom ,m.m Då han annars brukar hänga mig rätt mycket i kjolarna så ser jag knappt röken av han när vi är där=) God fisksopa och 1 advents fika gjorde allt än mysigare. man borde synas mer men tiden är allt för knapp..men innan jul har vi sagt att vi ska försöka ses igen=)

Rocky är förkyld igen men ingen krupp har uppenbarat sig än....hmmm konstigt!!

IMORGON GÄLLER DE..japp nu är det dax .. nu ska jag äntligen få skriva teoriprovet...håll tummar och tår!!!!!

Inga kommentarer: