onsdag 10 november 2010

Snacka om tillplattad!!


Så stod jag där och försökte fatta vad kvinnan i receptionen på vägverket sa! vad är det du säger sa jag ?? Din körskola har inte anmält dig till teoriprov idag sa hon lungt. Är det sant??? Med gråten i halsen pulsade jag genom snön mot min körskola i stan. När jag möttes av Therese leende som sitter i reception så brast de...tårarna strömmade ner för kinderna. De visade sig att körskolan i Timrå inte hade bokat teoriprovet som de lovat. Fast jag ringt och dubbel kollat flera gånger. Tyckte de var så skumt att jag kunde få teoriprov tid men inte uppkörnings tid. Men han sa att allt var i sin ordning och att de var annorlunda när man hade förlängt prov. Senare får jag reda på att man abolut inte kan boka teori prov utan att boka uppkörnings prov och att jag ska få en bekräftelse hem skickat om de är bokat.

Therese var en pärla och såg till att bokade in mig på båda proven och var super stöttande och bad så hemskt mycket om ursäkt fast de inte var hennes fel. Men jag fick prov tid mycket senare än jag hade önskat pg av detta strul. Blir teoriprov 1 dec och uppkörning den 10 dec. Jag som ville bli av med det här nu!!! De är ju fler än bara jag som blir drabbade.. då jag behöver barnvakt för att lyckas ta detta körkort. Rocky får inte ha sin mamma bara för sig själv för ens sent i december och Farmor May blir låst med att ställa upp då Fredrik jobbar ett bra tag till. åååååååååå vad leeeee jag blir. Plus att jag nu måste köra med en annan körlärare de sista lektionerna inför uppkörningen. å jag som trivdes så bra med Pelle som jag kört med fram tills nu.

Personen som var skyldig till detta strul ringde senare idag och bad om ursäkt till tusen och gav mig 1 dubbel lektion gratis i kompensation i alla fall)= Är ju en super bra Trafik skola annars och jag gillar alla där .... jaja bara att ladda om till 1 dec!

Inga kommentarer: