torsdag 16 december 2010

Man kan inte annat en tok gilla Pär´s Jackie


Vi har ju besök från Rocky´s farbror Pär och han tjej Jackie från USA denna vecka. Jag visste redan då vi chattat första gången att hon och jag skulle fungera bra i hopp. Det visade sig att jag hade alldeles rätt. Hon är en jätte mysig tjej med mycket humor . Hon är lätt att umgås med och lätt att prata med. Det är inte så vanligt att man känner sig helt avslappnad när man har en inneboende som man nyss träffats men med Jackie känns det som vi känt varandra mycket längre än så.Jag är så glad att Pär träffat henne.Hon gör honom lyckligare än jag sett honom på mycket länge vilket gör oss lyckliga. Hon kommer att vara här i Sundsvall i 5 dagar till och jag hoppas att de går långsamt fram. Jag kommer inte bara sakna Pär när de åker hem till Usa igen utan oxå min nya vän jag funnit i Jackie.


And in English:

We have visits from Rocky's uncle Par and his girlfriend Jackie from USA this week. I knew from the first time we chatted that me and her would work well together. It turned out that I had absolutely right.She is a very nice girl with a great sense of humor. She is easy to get along with and easy to talk to. It is not often that you feel completely relaxed when you have an inherent that you have just met, but with jackie, it feels like we known each other very long. I'm so glad Pär met her.She makes him happier than I've seen him in quite a while which makes us happy. She will be here in Sundsvall in 5 more days and I hope that they go slowly.I will not only miss Pär when they go home, but also my new friend I found in Jackie.

2 kommentarer:

Vickis sa...

Vad roligt att läsa! =)

Erica sa...

ja visst är det...hon är toppen och nu är de förlovade oxå=)