söndag 9 januari 2011

1,5 år idag!!


Nu var det mycket länge sedan jag skrev sist...jag klarade ju inte uppkörningen utan fick en ny chans den 2 feb som jag hoppas på!!
Idag fyllde lillen 1,5 år och var med för första gången när mamma och pappa uppträdde. Vi höll i dansandet runt granen på bosvedjans julfest. 30 barn var där och Daff daff var lika underbart rolig som alltid. De gick bättre än vad jag trott. Rocky nöjde sig ganska länge med att hänga med världens bästa grannar Lasse och Lillemor som följde med som barnvakt till Rocky. Men när Daff daff kom ville han promt vara uppe på scen med honom.
I morgon är först dagen av inskolningen på Lillskogens Dagis. Känns konstigt och lite läskigt fast jag ÄLSKADE dagis som liten. Men de är en fas som tar slut och en ny som börjar vilket är lite sorgligt för mamma=) Rocky kommer nog stortrivas!!

1 kommentar:

Millan sa...

Gud va spännande imorgon !! Det kommer gå jätta bra men jag minns att jag var lite nervös första dagen på vår inskolning ;-)
Kram