lördag 5 februari 2011

En dag fylld av trevliga människor och full rulle!!

Har fortfarande inte hittat laddaren till kameran vilket är så tråkigt då jag gärna vill ha foton till mina blogg inlägg. Men jag beslutade att skriva lite idag en då. Dagen började med att vi fick besök av Pillan och hennes två goa pojkar Roland och Alfred vilket vi borde göra om. Full rulle blev det med bullar bakade av grannen Lillemor, pepparkakor och massa lek. De är så roligt med barn för att de märks hur kul det tycker de är att leka med andras leksaker. de är aldrig lika kul med sina egna saker=) efter att Rocky sovit middag och jag tränat så begav vi oss till grannarna Lillemor och Lasse där vi kasta boll, rita och sjöng. När Fredrik slutade jobba övningskörde jag till Familjen Niva Vennström på Alnö för att äta middag. Fanny och Hilda är så underbara och lekar och fixar med Rocky. Visst blir de lite bråk ibland om saker men det ordnar sig snabbt. Roligt att få umgås med Jenny och Johan. Tänk att vi känt varandra i 11 år snart. Jenny och Johan var en gång i tiden de första vännerna som vi fick som ett par. Vi åt par middag i hopp och var såå vuxna=) vänskapen håller än!!

<3 I går fick Rocky en ny liten kompis=) Veronica och Anders Lilla prinsessa är äntligen här<3

Inga kommentarer: