söndag 20 mars 2011

JAG HAR KÖRKORT!!!!

I fredags klarade jag ÄNTLIGEN uppkörningen. Min kör lärare Pia satt med i bilen och sa efteråt att jag fick en svår uppkörning med många högerreglar,svängningsreglar med mera. var närvös när jag började men när uppkörningsläraren sa - erica detta blir din sista uppkörning eller hur?? efter att ha läst i papperna att det var min 5 gång så kände jag att ja nu JÄRNSPIKAR ska jag sätta det här!! efter ett litet tag så backar en skåpbil ut på vägen precis framför mig. Chaufaören sitter i mobilen och ser inte någonting. som tur var så uppfattade jag detta tidigt så jag han stanna till. Då sa uppkörningsläraraen - de där var väldigt bra gjort erica ,bra uppsikt från sin sida....de orden levde jag på under resten av uppkörningen och istället för att tänka på alla fel jag kunde ha gjort så tänkte jag DU ÄR BÄST DU ÄR BÄST och sedan koncentrerade jag mig som en galning. har nog aldrig kört så bra som jag gjorde då!

I lördags blev de premiär med Stefan och jenny´s bil .. jenny sa att hon tyckte de var tryggt och roligt att åka med mig . har nog med att göra att jag har en förmåga att prata med mig själv medans jag kör ..ungefär som en coach...saknar vell mina härliga körlärare jag haft bredvid mig i ca 1 års tid kanske.

Idag körde jag för första gången själv....in till stan hämtade syster i nacksta och åkte sedan till birsta och hem...gick väldigt bra.. fast jäklar vad hjärnan går på högvarav! läskigast är vägen förbi hedberska helt sjukt hur de lagt upp filerna där!! jag fattar inte detta än...helt UNDERBART känns det vilket fall!!dax att sova nu <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS ERICA!!! DU ÄR BÄST! Stora Kramen från Pia & Göran, Nova, Andreas, Sofie, fredrica o Filip

Unknown sa...

Hipp Hipp Hurra! VAD underbart! Bra kämpat stumpan! STOR KRAM!