söndag 8 maj 2011

Mycket länge sedan jag bloggade!!

Jag har haft såå mycket de senaste månaderna. jag har varit sjuk i influensa och startat plugga samtidigt. Vilket gjort att jag helt enkelt inte orkat blogga. Att gå från mamma ledig till student var ett tufft steg. helt plöttsligt får man inte se sin lilla kille mer än 3 timmar om dagen. Rocky trivs på dagis som fisken i vattnet men mamma tycker de känns tungt att han nu ska vara där på heltid)=

Jag fyllde 30 år den 30 april vilket fått mig att tänka på livet i ett annat ljus. jaaaaa ja vet löjligt att få åldersnoja vid 30 ,men pg av att allt mer allvarliga saker har hänt runt om kring mig och i min vänskaps krets så ser jag hur skört livet är.

kursen jag läser nu på mittuniversitetet heter palliativ vård (vård i livets slutskede)är väldigt intressant och viktig men gör vell också att jag grubblar mer på livet och dess mening.
Längtar nu till sommaren och härliga långa sommar kvällar med vänner och familj=)

Inga kommentarer: