tisdag 30 augusti 2011

Morgon mys!

I morse väckte Rocky mig med en massa napp pussar=) sedan upplyste han mig om att kubba ä gott!!(klubba är gott) de var nog en hint att han nog ville ha en till frukost. De är inte lätt att övergå från semester till vardag men det går rätt bra än då. Lämnade Rocky för första gången på dagis efter 10 veckor hemma med pappa. De gick bra och han tyckte nog de var roligt med alla barn och leksaker. Fröknarna sa att han haft en del hemlängtan dock.
Till veckan ska jag ut på praktik efter 2 år hemma med prinsen. Man känner sig ganska ringrostig men jag hoppas att jag snart är med i spelet igen. Min lärare gav några goda råd i går angående praktiken. Hon sa: Nu ska ni inte vara duktiga undersköterskor utan blivande sjuksköterskor.De är viktigt att ni vågar byta arbetsroll även om de är läskigt. ååå läskigt är det men såååå roligt oxå!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad blev det för praktikplats?
Puss!