lördag 13 december 2008

Ja nu börjar det bli kväller och vi har varit hos Anna och John sedan igår kväll. Tiden går så snabbt..man skulle nästan ha en hel vecka på sig att umgås. har haft menstruations liknande värk i magen idag och eftersom jag ska ha min menstruation idag egentligen så blir jag smått orolig..men jag tror bara det är tarmarna som spökar. det är jobbigt när man vill något så här mycket och så kan man inte styra över det. man får bara hänga med och hoppas på det bästa. I morgon ska vi till min Syster och älsklings Tiger!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det brukar kännas sådär då det växer och speciellt mycket vid menstider.. Såå slappna av. Den där klumpen har flyttat in där nu och du får inte släppa ut den förens till sommaren :) puss kram

Millan sa...

oroa dig inte gumman!! Jag hade "mensvärkar" mer än en gång!!

Erica sa...

ja man blir ju onödigt orolig...redan en hönsmamma alltså;)