söndag 14 december 2008

Nu är jag hemma igen!!



Kom hem idag kl 17 och började tok städa...sa till Fredrik att jag mådde illa bara jag tänkte på vår lägenhet eftersom de är precis hur jag mått den senaste tiden, jag var ju bara hemma under hela den tiden oxå så det är inte så konstigt. men nu är det fint och mysigt igen. Svängde förbi Syrran, Nino och Tiger på vägen hem. Tiger var förkyld och hängig men lika go som alltid...det verkar inte spela någon roll vad han är i för tillstånd han är allt så himla mysig och härlig en då.

På vägen hem mötte vi på en Älg...jag såg en i andra filen och skrek älg älg älg älg...det var tur att vi hade mötande trafik för det gjorde att vi såg älgen och tillslut såg den andra älgen som stod i vår fil . Det är läskigt det där...mäktiga djur som bara lunkar lugnt ut i vägen och tycker att vi borde anpassa oss till dem, dessutom är de utan reflexer ..vilken fräckhet!!
Ska börja ny kurs i morgon(pop kursen) och med bättre välmående så ska jag ta mig an den med storm...men jag har hört att en gravid kvinna har en hjärn kapacitet som en 60 åring så det blir nog knepigt.....jag som redan har välsignats med dyslexi..hihih

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Millans kompis Sandra här (tror vi hälsade på Olearys sist du var här).

Jag är också gravid men lite längre fram än dig.

Har också mått så sjuuukt dåligt, inte alls som med Jenna!!!

Men nu...nu har det vänt, och det är en sån underbar lättnad.

Och även om det inte är någon tröst, så kommer det att försvinna, så håll ut :)

Sandra Sj

Erica sa...

vad skönt att höra...man vill ju inte äta tab hela graviditeten så det ska bli super skönt när man kommer över den gränsen när man slipper illamåendet!!vad roligt att du kollar in på min blogg...hoppas vi syns igen nästa gång jag är i östersund=) kraaaaaaaaaaam