torsdag 29 januari 2009

Järn brist!

Har haft tok ont i huvudet i flera dagar och veckor och kom tillslut fram till att jag nog har järnbrist. så nu äter jag tab kombinerat järn och folsyra.. hoppas det snart verkar för denna skalle bank är inte att leka med!


Har nu tagit uppehåll i studierna för att hjärnan inte riktigt vill lära sig något nytt=) Så istället hoppar jag in som personliga ass när Kommuns rekrytering ringer. Men problemet är att jag blir så lat...jag går upp kl7 för att kunna svara om det ringer om jobb och i väntan på det så ligger jag i soffan i nattlinne och små sover fram till 11. Sedan om jag har tur så finns det någon av mina vänner som är ledig som jag kan fika med.. vilket det som tur är oftast!! men som sagt så har min hjärna bankat rätt friskt så det har varit skönt att jag haft utrymme att vila mycket=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bättre med järnbrist än hjärnbrist min kära syster. Så du kan vara glad ändå...för då gör det nog ännu ondare i huvudet :-)

Anonym sa...

då får man höra ifrån dej snart då om en fika i birsta kanske?:)