fredag 30 januari 2009

Simma är en bra träning!!

Jag har suttit på min "lilla" rumpa i 2 veckor och försökt hinna med de 2 vattengympa passen som finns på badhuset i stan...vilket jag missat då det just den dagen eller tiden ringt in mig på jobb. Inte förens idag slog det mig att jag faktiskt kan gå och simma själv!! Vet inte varför det inte slagit mig tidigare?? Så jag simmade 30 längder i dag och är sååååååå stolt över mig själv!!

Senare ikväll var jag på Vårshowen som musik esteterna på Hedberska sätter upp varge vår. DE var jätte duktiga och det var spännade att se det nya musikerna som växer fram här i stan. Men jag fick hålla mig hårt i stolen för att inte rusa upp och sno en mic!! Jag bara tok längtar tillbaka till då jag var elev på ESM.. Typ 9 år sedan nu=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag längtar oxå tillbaka...
*kram på dig*
/ Gilla