lördag 28 februari 2009

DANKO JONES!!!

Igår var jag, magen,Fredrik och Vickis på Konsert. Och det var inte vilka som helst utan mitt favo band DANKO. De var sjukt bra helt enkelt plus att jag träffa på många jag känner både gamla och nya vänner vilket var super kul!! Hade flyttat hela dagen så jag var glad att jag hittade en sitt plats på balkongen=) där satt jag och kände mig väldigt vuxen. Helst hade man stått längst fram men det tillåter inte min kropp just nu!

Ikväll ska jag och Fredrik spela på Hanna och Johans Bröllop vilket är en stor ära!! Det ska bli jätte mysigt. Nä nu ska vi åka och hämta Fredriks bror John som är här i Sundsvall för att hjälp oss och Lisa att renovera lite=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack vad snällt... ja jag försöker verkligen att vara lugn och harmonisk men de är svårt nu när det är så förbannat nära... 9 veckor går fort och tom barnmorskan trodde ju att ja inte skulle gå hela tiden ut så vem vet, kanske är det bara 6-7 veckor!! kram