onsdag 25 februari 2009

Jag har en BÄBIS i magen..en alldeles alldeles egen!!!!

Tårarna rann ner för mina kinder,Fredrik sa hela tiden gud va häftigt med rörd röst,Fredrik och jag höll varandras händer och fick byta hand då och då för det blev alldeles svettiga. Vårat barn ...vårat egna älskade underverk!! Det var nog det Coolaste,vackraste, ballaste,sötaste ,underbaraste jag någonsin varit med om! Allt såg ut som det skulle och det exakta datumet på födelsen är 25 Juli!!


Trotts all glädje över att få se pyret så hade vi himla otur. Den ultraljudsmaskin som vi använde fick fel på maskineriet. Bilderna som togs på pyret är sparade i datorn men kunde ej skrivas ut. Docktorn bad oss vänta i väntrummet tills det fick ordning på det hela. Efter 40 minuter satt jag ensam i väntrummet och en snäll barnmorska kom och frågade vad jag väntade på. Hon gick och kollade upp det hela med docktorn och jag fick höra att hon skällde ut docktorn som inte informerat mig, utan låtit mig vänta i 40 min.
Det visar sig att det inte kunde fixa detta själv utan hade ringt suport. Hon bad tusen gånger om ursäkt åt doktorns vägnar. Så jag fick tyvärr inte med mig några bilder utan det ska skicka dem per post. Så nu lär jag sitta framför brevinkastet tills de kommer!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

jag gråter nu jag med..älskade vänner!

Anonym sa...

Men jag sa ju det, att det är magiskt!! Så underbarta tt se ens lilla liv röra sig och sprattla i magen... fast man inte ens känner det liksom!! :)