måndag 30 mars 2009

En promenix till Gross!!


Efter att ha försökt att få mig själv upp från soffan, så tog jag en promenad ner till Gross för att köpa ingredienserna till Svenska Köttbullar som Tjejorna beställt till middag idag. Först så mötte jag Maja som oxå var ute på en promenad..och vi upptäckte att vi nästan är grannar. Fattar inte att jag missat de! Vi jobbade tillsammans på Onken i sommar..en riktigt go tjej!!! Väl nere på gross så mötte jag Micke och Bea bland mejerierna. Micke kände inte igen mig först...vilket är förståligt då man har förändras ganska mycket på 6 månader=) De ska komma förbi framöver och kolla in nya lyan och i framtiden så lovade jag att Bea ska få snusa på lill bebisen=)En promenad jag tidigare inte orkade ta mig till att göra slutade med en väldigt trevlig stund på dagen!!!

Inga kommentarer: