onsdag 1 april 2009

Ont i ryggen!!!


Jag tror jag blir galen! Igår startade en värk i nedre delen av ryggen.Det känns som att jag är öm i ryggslutet upp till skuldrorna, och hur jag än sitter eller ligger så värker det. Tog en alvedon i morse för att få sova i alla fall lite granna då natten varit jobbig. Känner ni igen er?? Eller kan det kanske vara något annat än graviditets relaterat??

Förutom det så är jag jätte nervös idag. Ska på en liten tillställning med mitt band ikväll Tarook och visa upp oss för lite Bilda folk och journalister. Jag har inte en aning vad jag ska ha på mig. Innan jag var gravid så var det lätt att hitta rätt kläder då jag skulle visa mig som en frontfigur i ett band. Men med denna magen så blir det krongligare.Jag ska ju se rockig ut!! har som tur är köpt in ett par svarta mammabyxor och sedan får jag nog viga denna dag till att sjunga upp och byta kläder tills jag hittar rätt! Vi ska repa efteråt oxå där av så måste jag vara upp sjungen oxå! ojojoj vilken dag.speciellt med denna ryggvärk!

1 kommentar:

Millan sa...

Stackare ;-( Det där med ryggen känner jag igen...pust!

Lycka till ikväll ;-)
Kram