måndag 15 juni 2009

börjar smått komma i ordning!




tack vare att jag fick ikea presentkort av mina snälla vänner när jag fyllde år så har jag kunnat pimpa upp våran lya lite granna utan att behöva renovera som vi egentligen skulle behöva göra!Mannen som bodde i vår lägenhet innan oss hade bott här i 35 år så ni förstår att det är ett renoverings projekt! Men har man inte pengarna för det så är ju ikea suuuper! Genom att skattepengarna nu kom såå lägligt har vi oxå börjat köpa in alla förnödenheter in för den lill*s ankomst. De är ju inte så långt kvar nu! Jag börjar bli lee på att ha denna kula och känner mig tjock och otymplig..längtar till jag får hålla vårt älskade barn i min famn i stället! men själva levererandet av underverket kan ju hellst ske utan mig=) hahah fredrik får slå mig med en spade i pallet när det är på g....nääää skämt å sido..man börjar bli lätt nervös! finns det fler som känner igen sig när jag säger att jag har en underliggande stress i kroppen av att vi inte kommit i full ordning ännu.jag vill att allt ska vara perfekt!

1 kommentar:

pernilla sa...

Hahaa jag satt å böla över att soffan var för liten.. vi hade BARA 20 bobysar å 5mössor å 14par byxor å 7par strumpor.. å bara en säng.Hahaa hormonerna gör sitt ;) Tat luuuuuuuuuungt allt faller på plats. Glöm inte GODIS å kameran till förlossningen. Puss