torsdag 2 juli 2009

Att leva 24 timmar av dygnet i sovrumet!

Ja nu är det så att solens varma strålar och just den värme som dessa strålar utger förvissar mig till att vila i sovrummet under stora delar av dagarna..En envis huvudverk och en tung kropp gör att jag inte heller vill nå annat. Det jobbiga är att jag får ont i ryggen av att ligga i sängen hela dagen. Men Jag tackar gudarna för den AC vi köpte in för något år sedan. Blir nog ganska lite jag skriver nu några dagar framöver och jag hoppas att jag antingen blir bättre snart eller att det sätter i gång mig så jag slipper leva så här!! hoppas ni alla andra kan njuta av denna värme . Passa på att bada och äta mycket glass för vi som bor här i Norrland vet ju alla hur lång vintern är och hur stort behov vi har av solljus när den är här!

Inga kommentarer: