onsdag 1 juli 2009

gatufest utan argården och sjökvist=)

Då var det gatufest å argården är hemma...jag å min barndoms vän Malin har alltid levt å dött för denna vecka varje år sedan vi var 17. I år så kan bara Malin gå torsdag och jag ingen..Vad ska det betyda? har vi blivit vuxna? Att vi nu har annat i vårat liv som jobb å familj så vi inte kan hänga på Sundsvalls gatufest från månadag till Lördag! Nästa år ska vi i alla fall försöka vara nån dag tillsammans under denna underbara vecka under Sundsvalls sommar period.

idag åkte jag in igen på sjukhuset då jag i morse mådde illa. har lovat att höra av mig vid varge nytt symtom så det var bara att åka upp efter att jag pratat med dem på opsteiska. Men allt var bra med bebbis vilket är sååå bra!! Sova å vila i ett svalt mörkt rum är vad jag gör nu under dagarna..åå jag längtar tills det blir lite svalare fast jag förstår att det är toppen väder för dem som kan hänga på stranden.

Den lill* sparkar nu så mycket att det är inte såå bekvämt längre..är nog en kickboxare här inne=)

1 kommentar:

Malin sa...

Började med att dagen kändes pissig för Arne hinner inte in i tid utan kommer så fort han kan. Men ju mer gin long drink jag sippar på känns kvällen jävligt bra ändå:) Gonna miss U like CRAZY though!!!!!!!!