söndag 9 augusti 2009

Fy faan för att åka buss med vagn!!

Nä riktigt så hemskt var de inte men inte var de roligt. Fredrik börjar jobba i morgon så vi prövade att åka buss tillsammans för att jag ska få lite koll på hur jag ska göra då jag inte tagit körkort ännu. Som ni vet så har det varit as varmt i dag..åå inte var de svalare på bussen. Svetten lackade, hade problem att få upp vagnen på bussen, fick inte fast vagnen för jag körde in åt fel håll (tur man har broms på vagnen)Buss chauffören körde som en galning. Hoppas det går bättre nästa gång=/

2 kommentarer:

Anna Grahn sa...

stackare, ja det är inte så roligt att åka buss men man måste ju kunna åka till stan o så även med en vagn. Lite tråkigt att sitta hemma jämt. Speciellt när ens bättre hälft börjat jobba. Hoppas att allt är bra med er :)

kram
Anna o Anton

Mirre sa...

Jag tyckte också det var HEMSKT att åka buss med vagn.Skönt att slippa det nu ;-) Tänker på på er!!!
Kram