fredag 7 augusti 2009

Jag är en människa som lätt släpper in människor i mitt hjärta och snabbt kan känna en otrolig kärlek till de vänner och familj jag har runt mig. När Rocky kom så har jag känt mig avtrubbad. Detta har förvirrat mig men jag har kommit på varför. Den kärlek jag känner för min son är så STOR att jag knappt fixar att känna efter. Jag har aldrig känt en sådan kärlek för någon förut och den skrämmer mig då den är så stor att jag inte kan förklara i ord. Rädslan att förlora honom eller att något ska hända honom är som tortyr i mitt hjärta. Tänk att han är min..han är min son..de är de största som hänt mig i livet!

2 kommentarer:

Preffen sa...

Va gulligt skrivet, låter som en härlig men samtidigt skrämmande känsla...Du låter mycket lycklig o harmonisk tycker jag o här kommer jag med receptet:

det är 1dl vatten 1msk strösocker som kokas o får svalna, ge 1-2 msk.
oppas det funkar så lillprinsen slipper magknip.

kram

acca sa...

http://www.svenskakyrkan.se/default.aspx?di=141368&ptid=0 här är länken till där adressen står under fritidsassistenter ulirka är det som har babysången. lycka till så hörs vi!nästa termin börjar nu i september tror jag det var..kram kram