lördag 15 augusti 2009

Rocky å moster Lollo har myst idag!



När Pappa Fredrik är på jobbet så är det mysigt med lite sällskap..tur att moster Lollo var ledig så hon kunde hänga med oss. Inatt blir första natten Rocky och jag sover själva hemma vilket nog ska gå bra men jag kommer nog va rätt trött när Fredrik kommer hem kl 16 i morgon. har försökt öka tiden mellan amningarna så han slipper få så ont i magen så i kväll har jag kört vagnen fram å tillbaka i nån timme så gobiten ska sova. snart dax att amma igen..tycker faktiskt att dropparna från sempers hjälper! sov gott..de ska jag göra de få timmar som blir!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Skönt att Semper-dropparna hjälper.. Själv provade jag Minifom-dropparna. Tyckte dom hjälpte ett tag men nu har Prinsen vart utan i 3 veckor. Och får han lite ont i magen så kör jag med en skvätt olivolja i hans mat. Lätt för mej att säga som ger han ersättning :S hehe..
Men hoppas allt går bra ändå..

Kramissss

Anonym sa...

Va stor han har blivit vår prins , söta är dom ihop moster louise och rocky kram från mormor