söndag 16 augusti 2009

Underbara underbara vän!!

Jäkla kamera å få fötter..annars hade jag tagit kort och satt in. För min kära vän Veronika har hängt med mig och Rocky denna regniga dag. Förts kom både Anders och Veronika över och myste ett tag innan Anders tog och jogga hem i regnet..helt galet duktig är han då de bor på andra sidan stan. Men först så sov Rocky som en utslagen hjälte i Anders famn..han har förmågan att få små bebisar att bara sova och sova i hans famn..har lixom väldigt låg vilopuls...vältränad kille=) Sedan passade Veronika på att göra världens godaste mat medans jag ammade lillen. jag har så många underbara vänner i mitt liv..de är så härligt att man har vänner som bara kommer förbi och umgås med en i våran vardag då Fredrik är borta. För de kan bli jobbigt då han får ont i magen och man sitter själv. Då är det skönt att ha en vän här som man känner sig så där tok avslappnad med och bara vara sig själv . Vi har helt enkelt haft en underbar dag!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Jag gör så att jag väcker Prinsen mellan 11 o halv tolv på natten och ger han mat. Och då sover han oftast fram till iaf 5 på morron.. Sen ligger vi i sängen o myser, oftast somnar vi.. O de e så mysigt.. =) Kraaaam

pernilla sa...

Ja man får en annan syn på vänner och uppskattar små saker då man fått barn :)