tisdag 18 augusti 2009

trött trött trött

idag har jag varit såååååååå trött! Fredrik jobbade till 12 i morse och sov då på jobbet..lyllos! jag hade en jätte jobbig natt med min pärla. han ville äta hela tiden men de var mest att ha mig som napp han igentligen ville..lite gnällig och kinkig var vi till pappa kom hem och tog över!! Så nu har jag vilat men känner mig som i ett vakum. livet som förälder förstår jag. Jag förstå inte hur min syster pallade att vara så mycket ensam när tiger var liten...hon har gjort de så himla bra å jag är så stolt över henne!

3 kommentarer:

acca sa...

hej du! man vänjer sig vid att vara själv och göra allt själv på dagarna...till slut kan man tom duscha fast man är hemma själv...bara ta med bebis i babysittern till badrummet...funkar tom kanon då man måste gå på toa å inte vill stressa:) gäller bara att ha lite fantasi..jag har oxå varit själv en hel del under filips snart 8månder....då janne jobbar borta på veckorna.man måste bara ha nått att göra som tex babysången så man inte bara är hemma då blir dagarna låånga och samma,samma..men alla har vi olika knep, ni hittar nog era oxå ! kram

Erica sa...

tack för tippsen gumman! du är ännu en mamma som gjort de så jädrans bra!

Millan sa...

Puss gumman men man e stark när man behöver ;-) Och visst har det varit jobbigt men inget man som mamma inte klarar av ;-)
Får ju världens semester nu när mamma e här, haha