torsdag 20 augusti 2009

vilken härlig dag!



Hela dagen har vi strosat på Birsta åå ni alla som bor i sundsvall vet ju hur bra det är för oss små barns föräldrar med amningsrum och allt som de har där ute. Vi åt lunch på wayne's och jag köpte ett par jeans till Rocky till på måndag då vi ska ta fotografi på hela familjen. Madde som i januari ska ha en liten kompis till Rocky hade sätt en vagn på baby proffsen som hon fortfarande var lite osäker på så vi passade på att åka dit. Tänk att man kan vara där i timmar och bara titta på allt som man skulle vilja ha till sin plutt. baby proffsen är ganska ny affär här i sundsvall och de är min favo affär. De är sååå super trevliga där vilket de absolut inte är på barnenshus som funnits här i stan i flera år och glömt vad service mind är!! Madde fann vilket fall sin dröm vagn. Rocky trivs verkligen i vagnen vilket känns super då han sover gott medans man strosar i affärerna. Jag har oxå börjat känna min prins lite mer vilket jag märker när Stackars fredrik kommer hem å jag kan informera han om vad han kan göra för att få lillen nöjd. Fredrik skulle nog vilja vara hemma med oss hela dagarna om han fick men någon måste ju jobba. Men i helgen är han ledig så då ska vi mysa hela familjen.

1 kommentar:

Millan sa...

Syster-yster, du e en riktig mamma nu, det hörs ;-) Längtar efter er så det gör ont!!!
Kram