fredag 11 september 2009

IDOL!!


ja då är Idol på tv4 igång igen..jag klarar knappt att se på programmet. De är inte för att jag tycker att de är dåligt utan på grund av att jag blir galen på mig själv att jag inte sökt igen.Sökte Idol 2005 samtidigt som Måns,Ola,Anges,Sibel m.m och jag åkte ut när vi var 35 sångare kvar precis innan Folket fick rösta in deltagarna till själva Idol tävlingen. Jag vet att jag då inte gav allt utan sökte med en tanke att jag bara skulle prövade hur långt jag kunde komma och när jag gick ganska långt trotts lite engagemang så blev jag lat och satsade inte hårdare när det behövdes . När jag åkt ut sa jag till min vän Madde att vad jag än skulle säga om ett år så skulle hon påminna mig att jag MÅSTE söka igen. Vilket jag inte gjort! Men vill jag bli Idol erica? eller vill jag igentligen komma fram på annat sätt? Är jag för gammal för det här? Jag får panik av känsla att jag inte gjort tillräckligt för att komma någonstans. å denna känsla väcks när jag ser detta program ... jag vill kunna som 80 åring säga att jag i alla fall satsade allt!

6 kommentarer:

pernilla sa...

Du är INTE för gamal. Sök nästa år gumman. Jag tror på dig :) Jag ka sympati söka som sist.. haha ;) kram

Sandra Sj sa...

Jag som själv sjunger skulle aldrig ställa upp i Idol, just för att vill man verkligen bli känd genom IDOL???

SÅ känn inte att du missat nåt... om du ska bli något så ska det bli genom nån annan väg än Idol!

Kram

Millan sa...

Sandra, håller med ;-) Erica har kontakter om hon vill och kan komma fram endå !!!!
Gumman du vet att Jennifer på universal sagt att vi ska återkomma när du har nått du vill visa upp ;-)

Erica sa...

Pillan: du är go du=) vi får söka tillsammans om vi ska köra igen =)

Syrran: just ja..ska fixa klart min solo skiva bara så ska du få höra=)

Sandra: tack snälla..nä man ska vell sluta att tänka så..men det enda jag känner är att jag måste vilket fall satsa järnet på riktigt en gång i mitt liv...vilket jag ska göra på någe vis.ÅÅ jag måste få höra dig sjunga..vi kanske skulle kunna sjunga något i hopp framöver?

Sandra Sj sa...

Erica det måste vi :)

På min blogg finns en länk till Ketils hemsida... där spelas tre av mina låtar, dock skiit kass insplenng men ändå

Kram

Madde sa...

Det är bättre att ångra nåt man har gjort än att ångra nåt man inte har gjort. Om du vill söka så ska du självklart göra det, du vet ju att superkampanjen för dig bara ligger och väntar i min låda. Om du söker så bär jag dig i mål om så skulle behövas. Kram!