onsdag 9 september 2009

Ska ringa farbror doktorn i morgon.

Rocky har lätt för att kräkas som jag förstår många bebisar har men han får svårt att andas då han hostar till pg av att han mår illa eller då han äter...de låter som han flämtar efter andan vilket skrämmer mig. jag frågade doktorn som vi träffade på Bvc på rutin kontrollen hur hans lungor lät ..men vad jag minns så kolla hon inte de utan bara sa att han såg ut att må prima. barnmorskan sa då oxå att bebisar ibland låter så det skrämmer sina föräldrar men att det inte är någon fara alls. Men han börjar ju ibland gråta när han gör detta läte så jag är rädd att han får ner bröst mjölk i lungorna eller nått. måste ringa i morgon i alla fall. bestämde mig när Fredriks syster Lisa sa att hon aldrig hört varken hennes pojkar eller Fredrik när han var bebis låta så där!!

1 kommentar:

Millan sa...

Såklart du ska kolla! Det e bättre än att va orolig.

MEN jag tror att att det handlar om att Rocky e lite "glupsk" och äter för fort. Vilket e jätte vanligt. När Tiger gjorde det så hann han liksom inte svälja det sista och såklart så va han ju tvungen att "spy" upp det som inte hann sväljas.

När detta hände så lät det lite konstigt men ingen fara ;-) Va glad att din lilla fis e så matglad du ;-)

Men om du blir lugnare så ska du kolla detta för då blir du lugnare ;-)

Kram kram