tisdag 13 oktober 2009

I Östersund å hänger med Tiger!!







Resan hit gick kanoon Rocky sov hela tiden och för att inte ta upp 2 platser bara med mjuklyfften så satte jag mig bredbent över mina och Rockys 2 säten och hade Mjuklyften i knät med en tungt sovande pojk i. Vi får vell se hur det går på hem vägen.
Har satt in några bilder på Kusinernas första möte plus en bild på mormor och Rocky innan hon åkte hem.Tiger är väldigt fascinerad av sin lilla kusin och klappar försiktigt honom på huvudet men vill gärna sno nappen eller klämma lite på näsan ...de är ju spännande för han förstås han vill ju kolla hur en sådan där bebis funkar.

Tyvärr så fick Tiger hämtas från dagis idag då han hade feber så nu på kvällen fick båda pojkarna en alvedon i rumpen. måste köpa en termometer i morgon ..millans funkar inte och jag glömde min hemma. Så kanske man får uppleva första förkylningen med lillen framöver.


Annars så har vi avnjutit en god macka på en av syrrans ställen här i Östersund (PAUSE) idag. Hon äger snart hela denna stad denna brutta...nä skämt å sido..hon har vell ett finger med i spelen på tre ställen här i stan i alla fall..om jag inte minns fel. jäkligt duktig är hon i alla fall på de hon gör. Hade äran att träffa Sandra och hennes goklimpar idag oxå vilket var jätte skoj..hoppas bara att vi hinner synas en längre stund nästa gång. nu blir det tv ett slag innan jag ska sova. god natt!

Inga kommentarer: