måndag 12 oktober 2009

Pablo francisco!!


I går kväll hade vi barnledigt för några timmar och fick uppleva en av de roligaste män a live!! De var ett par år sedan som min syster Millan visade denna talangfulle ståuppare från staterna på you tube för mig och Fredrik och sedan dess är vi stora fans! han var alltså i Sundsvall i går och med Lollo,Mange,Jenny och min man skrattade vi så vi fick kramp i munnen. Pablo hade med sig 3 andra tallangfulla ståuppare och en var riktigt bra..sååå duktig på att improvisera och samtidigt vara tok rolig.Flip Schultz hette han och han är alltså nu en ny favorit.

I dag ska jag och Rocky åka på våran första resa i hopp...Vi ska åka med tåget till Moster Millan och Kusin Tiger i Östersund å träffa Mormor en snabbis och om vi har tur så får vi träffa Farfar och Farbror oxå. kanske har vi turen att träffa några av er som jag lärt känna här i blogg världen..vem vet=) vore toppen kul!! Så nu ska jag äta lite frukost och fixa lite..är lite nervös faktiskt..va löjligt då jag åkt hundra gånger med detta tåg då jag pendlade från Ånge till sundsvall i ca 2 år..skillnaden är nu att jag ska ha med min lillälskling=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer att gå tokbra att åka tåg
("Rocky, ta hand om mamma nu ;-) " )
Hoppas att ni får jätteskoj,
Trevlig resa!//Lisa