lördag 31 oktober 2009

planera namncermoni!

ja då är planerandet i full gång..lite tyngre visar det sig när man är små barnsförälder=)
Ska försöka få ut inbjudningskorten på måndag..men det är inte lätt att få till de. Har bokat bosvedjans festlokal som tar ca 50 pers men att få ner inbjudningslistan till de antalet är inte lätt. Förutom familj så är många av våra vänner som min familj oxå vilket gör att det blir en del. Hoppas att de som inte får inbjudan förstår att vi inte dissar dem utan att vi helt enkelt inte kan bjuda fler.. men blir det många som inte kan komma så kommer jag nog ringa och kolla om de har lust att komma istället..finns risk att folk tar illa upp av de med..men vad ska man göra?? hoppas att de inte gör de!
många av dem vi fått tagit bort från listan tycker vi väldigt mycket om..vilket gör det än svårare!! nu måste jag nog sova ser jag klockan är alldeles för mycket!! godnatt

1 kommentar:

Millan sa...

svårt det där!! Men jag tycker ni gör rätt . Jag tror era vänner förstår. Kram