lördag 10 oktober 2009

Vilken dag!!


Idag fick jag den stoora äran att sjunga på Noels dop!! Dopet var mysigt å mycket fint och hölls i Lögdö kapell. Då de just byggt om vägen och ingen skylt fanns där det stod just Lögdö kapell så höll vi inte på att hitta dit. I sista sekund kom jag rusande dit med pärmen i famnen. Som tur var så tog Noels föräldrar inte illa upp...fast jag skämdes som en hund, då jag i vanliga fall brukar vara där en halvtimme innan. Själva uppträdandet gick kanoon bra och jag är glad att jag kunde förgylla Noels dop lite i kanterna! Underbart dop fika blev vi bjudna på sedan med de snyggaste och godaste muffinsarna jag någonsin smakat och skådat!!
Lilla Prinsen var hemma med farmor och myste under tiden. Vi har sådan tur som har farmor May hon är en underbar svärmor,mamma och farmor!! jag är alldeles lugn när jag vet att hon finns här med min lilla skatt!
Slutet av kvällen fylldes av världens bästa moster Lollos sällskap, tacos och en sååååååå jäkla bra film!! Det är nog den bästa jag sett på länge och den fick mig att ännu mer känna hur rätt de var att döpa våran son till just Rocky då baktanken med namnet är just Rock...vad vore livet utan Rock and Roll...inte ett skit! Ni MÅSTE bara se filmen

The Boat That Rocked!!

Inga kommentarer: