söndag 4 april 2010

Vårliga Skövde!!

snart närmar vi oss Rockys 9 månaders dag och mycket har hänt i hans utveckling bara under denna resa. Han har mycket starkare vilja(vill inte sova fast jag är sååååå trött) och surrar som en projektil på natten. I natt vaknade jag av att han lagt sig på mage och tittade upp på mig med nappen i mun och försiktigt kraffsade med pekfingernageln på resesängs nätet ...hallåå mamma nu är jag vaken fast klockan bara är 4 på natten..kom igen nu då..jag är ju pigg=) Han har ju fram tills nu i helgen legat på rygg hela natten med 2 täcken om kring sig ...men nu är det slut på den tiden=) ska be fredrik sänka spjälsängen hemma tills vi kommer hem. Helgen hos mormor har varit jätte mysig. Rocky har fått träna på att sitta mer och att ta sig fram på egen hand vilket ibland varit mindre roligt. Men glädjen kommer när han märker att han faktiskt kan. i natt åker vi hem mot vinter landet Sundsvall och lämnar vårliga Skövde. hoppas att Rocky får sova lite under resan i alla fall.

1 kommentar:

Vickis sa...

Det går fort nu, utvecklingen, så jag får nog allt ta mig i kragen o hälsa på.
Nästa vecka är jag ledig 6 dagar!!
Ringer dig! PUSS