fredag 2 april 2010

Ennu en tågresa..och tåget gick denna gång mot Mormor

Ja man märker att Rocky blivit större sedan vi sist åkte tåg till moster Åsa. Under den långa resan på ca 7 timmar sov han 4 timmar. Resan började kl 24 och vi var framme lite över 7 på morgonen. Med rödkantade ögon vaknade han när det SKREK ut att nu var vi på Stockholms central. Sedan vägrade vi att somna. Jag själv var så trött att jag visste inte om jag hade ögonen öppna eller stängda vilket kompliserade förmågan roa liten. Till slut när han började bli för trött för att bli road så fick jag blå hålla honom i famnen med filten över mitt och hans huvud och efter lite maktkamp så somnade han. Han har fått betydligt mer vilja nu vilket jag förstår är som det ska. Men man hinner inte med i den snabba utvecklingen riktigt. Igår var han på ett vis och idag så har han utvecklats igen med nya färdigheter. Det är vell som det ska vara. Nu är vi hemma hos mormor och stor trivs.. bilder kommers senare. GLAD långfredag på er!!

Inga kommentarer: