söndag 23 maj 2010

mamma fortfarande på rymmen


fortsättningsföljer...
har precis vaknat på veronicas soffa efter en eftermiddags lur och känner hur det luktar god mat från köket.
I går kväll kom veronica och hämtade mig efter att hon slutat jobba. Sabina och jag han ta en lång promenad i skogen ta lunch på favorit ställer Ankis och låg sedan hela kvällen och tittade på den gamla serien GLAPET och åt ytterligare några muffins..mumms =)
Runt 23 så kom Veronica och hämtade mig sedan satt vi och snackade skit till klockan blev allt för mycket och ögonen var som grus ( närmare 02.00 alltså).
Hade en lång sovmorgon och fick äta söndagsfrukost i vardagsrumet för att sedan ta en sväng på stan och en liten lunch på barista tillsamman med en vän till veronica. På vägen hem hyrde vi film och köpte med oss godis för kvällen. Nu väntar Veronicas UTSÖKT goda mat. Hon är en kung i köket eller rättare sagt en DROTTNING och har alltid varit.

Jag känner mig så lyckligt lottad att jag har så fina vänner som jag har. Trotts att det är väldigt svårt att vara i från mina älskade pojkar så har dessa 2 tjejor gjort min helg till ett spa och hotell semester fylld med kärlek och omtanke. Denna helg har varit mitt sätt att ge Fredrik och Rocky tiden att lära känna varandra utan mig flåsande i nacken, då fredrik inte kunde ta pappa ledigt som vi planerat i sommar. Kommer nog blir fler helger på rymmen framöver och jag glädjer mig över att då oxå få chansen att umgås ytterligare med mina goa tjejor=)

Inga kommentarer: