lördag 22 maj 2010

Mamma på rymmen!!


Ja nu kan man undra vad jag menar med de...jo denna helg är min första helg hemifrån sedan Rocky föddes för snart 11 mån sedan. Jag ska vara borta från fredag till måndag morgon och grabbarna ska få tillfälla att få umgås själva och bounda som bara far och son kan.

I går packade jag alltså min väska och sa ett tår drypande farväl till min stora och lilla pojke för att sedan möta min kära vän Sabina på stan. Vi avnjöt en mysig och härlig middag på mementos uteservering för att sedan gå och hyra en "chickflick" film på hemmakväll. På vägen hem köpte vi med oss ingridienser för en laddning kladdkake muffins. Kvällen blev ur mysig och jag somnade inte för ens kl 24.00 och vaknade kl 9 och fick avnjuta en frukost på balkongen med Sabina och Christian.

Vid 2 tillfällen har jag fått för mig att jag är hemma. När Christians systers hund Sookie gnydde till under filmen i går hann jag tänka ..oj nu vaknar Rocky bäst att jag går in och ge honom nappen. Andra tillfället var nu i morse när jag åt en ost macka och jag skymtade en rörelse i ögonvrån hann jag tänka.. Rocky kanske vill ha lite ost av min macka..och precis innan jag tänkte ge honom osten såg jag att de var Sookie som stod bredvid mig och inte Rocky i sin gåstol=) hahahah

ikväll bär det va till veronica...mys mys

1 kommentar:

Malin sa...

...och jag är inte ett DUGG avis att jag istället jobbar....BUUÄÄÄHÄÄÄÄÄEEEEE!!!!! :)