torsdag 20 maj 2010

övningsköra..sol..och glad pojke!!

ja här övningskör man för fullt. Blev först nedslagen när jag upptäckte att jag tappat allt jag lärde mig då jag sist övningskörde med Rocky i magen men efter några gånger ute med bilen så har det mesta kommit tillbaka. Mitt stora problem är att jag är så nervös och rädd när jag kör. detta blir ett stort hinder för min utveckling. som tur är så märker jag att jag blir mindre nervös och rädd för varje gång jag kör. Få vell se om man lyckas ta körkortet innan sommaren tar slut..hoppas hoppas!!

Här är det super varmt & solen skiner idag..synd bara att jag har ont i halsen oxå)= bäljer i mig vatten,droppar i mig echinagard och hoppas att det inte ska bli värre.

jo jag måste bara berätta att när vi var på stan i går så var det mösspåtagning för studenterna och musiken spelades på högvolym. Rocky som satt på pappas axlar apploderade, log stort med sina 2 tänder och höjde armarna och skrek av förtjusning genom hela stan till de fik vi skulle till..han är sin mamma upp i dagen...folk och musik är en glädjekick!!

2 kommentarer:

Jocke sa...

Vem är det som är så elak att de ger dig stryk bara för att du glömt lite bilkörning? :-)

"Blev först nedslagen när jag upptäckte att jag tappat allt jag lärde mig då jag sist övningskörde... "

Erica sa...

*trummvirrvel* hahah det ska var du för att hitta det bäste trummis skämten man kan ut ifrån en text..hahahah