måndag 21 juni 2010

Jag mår piss!!

till lät mig själv att prata idag och vad hände....TOK ont i halsmusklerna typ runt struphuvudet. ajajaja)= jag och min stora mun..så nu har jag 2 veckor på mig att bli på topp igen...potentiell spelning på gatufesten och viktiga studioinspelnigar hägrar om ca 2 veckor. så vad gör jag??? de enda jag kan... stänger in mig hemma och runt vårt hem så jag INTE pratar!! har varit här förut men det var LÄNGE sedan. Det jobbigaste nu är smärtan..känns som jag är på g att få en förkylning oxå snoret rinner och det värker i kroppen )= inte min bästa tid just nu.

Annars idag har Rocky och jag hängt med Marit på promenad. Grannen Lasse lekte med Rocky en stund på förmiddagen och till sist somnade han på Lasses arma så den domna bort=) innan alla mina krämpor kom med full fart så var Markus här med 2 kompisar Tim och Emil tror jag att de hette. De ville leka med Rocky som vart såå glad för grabbarnas besök. De lärde Rocky att sätta ner rätt kloss i en format hål..så nu kan vi de oxå=) har bild på grabbarna med Rocky men jag måste kolla med föräldrarna först om de är ok att sätta ut de här=)

3 kommentarer:

Millan sa...

Men gumman du måste va tyst!!!!! Jag vet att det e svårt;-)
Tänk på allt viktigt som kommer framöver ;-) Puuuuuus
ps, tiger säger - mamma vart e moster Erica nu? Måste hon va med Rocky? Sötunge

Erica sa...

ja nu är jag helt tyst så länge som det behövs!! älskade lilla gubben..moster eiica kan snart hänga med dig igen...men det måste bli höst först!!

Elin Odin sa...

Hoppas halsen blir bättre snarast!
Spännande med kommande studiospelning & jag håller tummarna för GF. Det vore ju grymt! Kram