söndag 20 juni 2010

Jaha då var de dagen efter då!!

smink rester i ansiktet...ruffsigt hår.. en snickers i min hand och en söt liten pojke som har fullt skå att sätta på och av Tv.n=) Som tur är så vaknade inte prinsen för ens kl 9 i dag plus att Fredrik tog natten så jag är utvilad men smått mörbulltad. Rösten är skrovlig och HES men jag ska idag vara tyst..och har hittills under dessa 35 vakna minuterna lyckats!! De roliga är att Rocky och jag kan ju kommunisera som vanligt med grimaser och pruttljud. kan bli att jag måste vara tyst 2 dagar...vi får se hur det går!!


I går var vi ju oxå på Anna Maja Elisabeth Galin´s Dop och fick äran att framföra sommar salmen En vänlig grönska. Dopet var så mysigt och somrigt och lilla Maja var bedårande i sin dopkläning.Storebror Victor var så duktig att hälla upp dopvattnet och man kunde inte hjälpa att det kom en tår med tanke på hur mycket dessa barn betyder för oss=) Jag har ju fått äran att vara nära Victor sedan har föddes så han har ett speciell plats i mitt hjärta vilket nu oxå lillasyster Maja har =)

i går fyllde våran vän PG år oxå men vi hann tyvärr inte gratta honom på hans dag och hoppas att vi kan göra det till veckan. ÅÅÅ sist men inte minst så var det ju bröllop i sverige. Och jag hoppas att jag kan få se en repris på Victorias och Daniels stora dag..verkar varit sååå vackert!! finns ju alltid svtplay vilket fall!

Inga kommentarer: