söndag 6 mars 2011

Äntligen är min prins hemma igen!


Denna vecka har Rocky varit hos farmor May sedan söndags kväll till Torsdag kväll medans vi gjort klart Rockys rum. Ska lägga in bilder på rummet sedan så ni få se. De blev jätte fint och
Rocky blev överlycklig när han fick se rummet. Han kunde knappt somna utan sprang runt i sitt nya rum och skrattade. Men att ha han hem ifrån så länge var inte roligt. man längtar ju ihjäl sig även om de är skönt att man hinner med de saker som måste göras. Sedan i torsdags har både jag och Fredrik jobbat så May har varit här hos oss och varit barnvakt. Lille man har inte sett mycket av oss denna vecka)= Så i går kväll när jag kom hem så lekte vi och myste och bada och diska ( vilket är den nya favorit sysslan) Så mycket pussar som jag fick igår har jag nog inte fått av Rocky förr. Idag har vi promenerat till affären och Rocky fick springa runt på Gross till hans stora förtjusning. Går ganska bra att ha koll på honom även om det tar lite längre tid att handla. Nu sover han tungt i sin säng i sitt rum...stora pojken min!

Inga kommentarer: