onsdag 10 december 2008

mina intressanta dagar!!

Har inte så mycket att skriva om mina dagar nu för tiden...jag äter för att inte må illa..mår illa... kastar vatten...sover.... och sedan är dagen över!! har levt så här i snart 2 veckor och har skavsår på örat av att ligga mot kudden hela tiden för att överleva;)

ficka höra av mamma att det var någon läkare som sagt att bli gravid är samma sak som att humlan kan flyga...egentligen omöjligt. men kroppen anpassar sig så att det funkar vilket ger symptom som att man känner sig smått förgiftad! intressant tanke=) visst är det jobbigt men det är värt det alla gånger!!
Ska bli intressant hur det går i helgen då vi ska till östersund=)

Grattis till pappa Jimmy som fyller år idag!!
puss och god natt

1 kommentar:

Anonym sa...

ska ni till östersund i helgen? när ska ni komma förbi här då? själv åker jag ingenstanns mer än till sjukhuset för tillfället:) nu ska jag försöka vila mig lite,,trött men kan inte somna:( kollar på timrå matchen så de är väl kanske för spännande...haha kraaaaam