tisdag 30 juni 2009

Detta är vad som händer just nu =)

Det har hänt såå mycket men jag orkar inte skriva just nu..har dragit på mig högt blodtryck och med det så har jag fått läkemedel i låg dos för att hålla de nere. Så nu fyller jag dagarna med lugn och ro...vilket känns skönt faktiskt! Bebis mår toppen vilket fall och idag så gjorde vi ett tillväxt ultraljud där vi oxå fick reda på att den lill* väger 2900 g =) De vi oxå fick reda på är att det inte kommer låta mig gå över tiden utan antingen så kommer bebis den 25 juli eller så startar de mig antingen tidigare om blodtrycket höjs eller att jag kissar ut mer äggvita eller den 25 som är sagt datum. spännande dagar här framöver=) åå jag ska bara VILA..och det är just vad jag vill göra så det kommer nog inte bli svårt..tur att vi har en AC hemma i denna värme=)

3 kommentarer:

Millan sa...

Kanske den kommer den 23:e !!!!!!!!!!!!!!!!! Ett liten lejon ;-)

Preffen sa...

Åh va spännande, jag ryser i hela kroppen när du berättar. Nu e de verkligen nära.
Hoppas att allt går bra!
Kram

Erica sa...

Syster: jaaa jag tänkte att det vore ju ett kanoon datum..vi håller tummarna för det!=)
Therese:ja visst är det spännande..jag blev helt chockad när doktorn sa att de inte skulle tillåta mig att gå över...vilket alltså betyder att jag kommer ha en bebis innan den 25 juli..åå det är inte långt kvar alltså=)