tisdag 23 juni 2009

Fick en jätte fin filt av Göran och Ludde i går!!

Tusen tack!!

2 kommentarer:

Lena Lindh sa...

Hej! Jag sitter och väntar på att få väcka barnen så jag kan skjutsa dem till farmor så jag får sova efter nattpass, hoppas du inte tar illa upp att jag fördrev tiden en stund på din blogg... Fina saker och de där filtarna är så mjuka... Saknar dig på jobbet, mest bara bittra tanter kvar tycker jag. Inga roliga, glad sommarvikarier på natten inte... det känns inte så kul längre.
Hoppas allt är bättre nu och att du står ut i värmen.
Kram!

Erica sa...

hej Lena!! du förstår inte hur glad jag blir av det du skriver=) jag hoppas att vi snart får tillfälle att jobba i hopp igen..förutom att de var roligt att hänga med dig så lärde jag mig en massa!!! Å om det inte blir jobb framöver så hippas jag att vi kan ses endå...åå du får gärna fortsätta att titta in på bloggen=)stooor kram