måndag 22 juni 2009

Kära kära moster BETTY!!

ja nu har vi kommit hem från en dag av shopping! Svärmors tvilling syster Betty är uppe och hälsar på och ville så gärna hjälpa oss att få i ordning till bäsen kommer. Och jag vet inte hur mycket jag ska tacka henne..ni vet när någon är så otroligt generös så man blir stum. vagnen var ju svärmor May med på att köpa vilket oxå var något så otroligt snällt av henne! De blev en babysitter, ett skötbord,gardiner till sovrummet, mörkläggnings rullgardiner till sovrummet och en balja med ben...jag känner mig helt chockad bara jag skriver ner allt vi fått i dag!! ååå vi är såååååå tacksamma!! sätter in en bild på sovrumsfönstret sedan när vi fått upp de nya grejorna=)

2 kommentarer:

Preffen sa...

Men kanske världens snällaste Betty! :-) Vad skönt o komma iordning, väntar spänt på bilderna. Vilken söt balja med ben, måste ju vara skitsmart o slippa stå som en ostkrok.
Ha de gott!
Kram

Erica sa...

ja hon är sååååå snäll!!! börjar känna att stressen lägger sig smått för varje grej vi in handlar.Nu är de snart bara saker till mig själv kvar. som amnings tröjor och sådant! ja visst verkar det smart med ben på baljan ..jag kände att jag vägrar stå som en ostkrok ..varför om man slipper lixom!!