måndag 22 juni 2009

ordnig och reda!!

Jag önskar ibland att jag hade mina systrar och mammas känsla för stil...de bara rör vid ett hem så blir det hemtrevligt! Jag kan vell en del själv förstås. men det verkar så lätt för dem.. och så ser allt så jäkla snyggt ut efter att de a fixat lite!

Om jag har tur nu så kommer mamma upp till helgen så jag hoppas att hon kan lägga lite magi över vårt hem. Hon har inte sett magen i denna gigantiska storlek och det är vell roligt att se mig uppblåst oxå innan lill* kommer till världen....så nu håller vi tummarna att det finns biljetter kvar!! Hon kommer åka till grekland när jag föder så hon får se den lill* när den är några veckor istället!

Hur många tröjor ska man behöva byta om dagen när man är gravid?? jag blir tokigt på detta svättande..tur jag inte har illaluktande sådant i alla fall!
Nä nu blir de å fara till Ikea..mera shoppande på g!

2 kommentarer:

Millan sa...

Va söt du e ;-) Men du du har ju alltid haft det super mysigt och ombonat där du bott?? Vad har du fått ifrån att du inte e bra på det?
Och grattis till alla fina grejor du fått, det e så himla skönt att få hjälp då man måste ha så mycke grejor man aldrig har köpt liksom. Jag och Tiger dyker nog oxså upp till helgen ;-)
Puss

Erica sa...

ja känner nog bara att ni har nå speciell tatch med de små detaljerna som jag missar. jag har ju lärt mig en massa genom att titta på era hem genom åren oxå förstås=) men tusen tack för att du tycker att jag haft de fint hemma...det värmer!!! ja jag är sååå lycklig och såå tacksam för de som vi fått låna och fått..de är sååå mycket värt! Hoppas hoppas att jag får turen att se både dig,Tiger och mamma i helgen då..då vore mitt liv fulländat ;)