lördag 18 juli 2009

Att det ska vara så svårt att sätta ett namn!!







Dagarna går och lillrockarn har fortfarande inget namn. Vi vill ju ha ett udda namn vilket gör det lite klurigt och samtidigt så känns alla namn inte fina nog för vårat lilla underverk. Att komma överens om ett namn är oxå svårt och man känner alltid att det kanske finns ett ännu bättre namn än vad man just kom på. jag har alltid trott att jag skulle sätt namnet på mina barn direkt när det föddes men icke sa nicke..här är man velobert nr 1=) jag återkommer om vad han får heta framöver. jag hoppas att vi kan sätta ett namn innan denna veckas slut.

5 kommentarer:

Bea sa...

Men vilken liten gos propp.
Nu måste jag snart få komma och snusa på det lilla underverket. Så liten.
Kram Bea

Millan sa...

Han e så söt så jag dööööör!!! KAn han inte heta sötnöt??

Nina Oskarsson sa...

Det ÄR svårt med namn! Men man ska vara nog förstås. Bättre att det tar lite tid, bara det känns helt rätt när man bestämt sig!

Lycka till med namn-sökandet! Kram

Erica sa...

Moster Millan: ja Sötnöt skulle ju passa kanooon ju=)
Bea: de är klart du ska komma förbi..jag behöver bara få nå dagar till att åter få blodvolymen igen..så tråkigt att vara så här svag.
Nina: ja jag hoppas att vi snart kan se vilket namn som är det rätta..vi har en hel lista med namn men är såååå veliga=)

Anonym sa...

Ni har fått världens finaste lilla underverk!! Vilket namn det än blir, så kommer det att vara perfekt! Ta och vila upp er, mys och ta hand om varandra! Hoppas att dina värden blir bättre snart, så att du slipper känna dig så trött och hängig!! Vi åker upp til lstugan i ca 1 vecka nu, hoppas att vi kan ses nåt framöver! Kraaaaaaam på er!! /Veronica