lördag 18 juli 2009

Napp premiär!!




3 kommentarer:

acca & filip sa...

gillar han nappen eller är de mamma och pappa som vill ha:)tror nog han är lite lik pappa va?de kanske är en billie!?! ja de ska ju va nått man känner känns rätt...hade ni prata nå namn innan? vi hade ju typ bara filip å några till å när han låg där så sa jag på en gång när de var en pojke att de var en filip....eller hur sa jag sedan till janne!?!?:)ja namnet kommer när de kommer,men kan ju kanske va kul om folk ute frågar:D hur funkar dagar å nätter annars då?kram kram

Erica sa...

ja han är ju såå snuttig så vi bestämde oss för att pröva napp åå det visade sig att han var mamma upp i dagen..jag var ju napp galen som liten.vi hade ju några namn innan han föddes och har nu en hel lista men vi är ju såå veliga. Blir ju svårare när man vill ha ett väldigt udda namn oxå som typ bara någon till heter i sverige. nätterna ammar jag vell som mest 3 gånger åå får han bara mat så sover han nån timmar. dagarna går super..jag vill bara att mitt blodvärde ska bli bättre är ju sååååå svag fortfarande då jag inte fick nå blod fast jag förlorade 2,5 liter.

Millan sa...

Ja du ÄLSKADE verkligen dina nappar!!!